söndag 30 oktober 2011

syster

Nu är jag äntligen i Öregrund hos min kära stora syster:)
Första gången jag kommer vara här utan barn och att bara få vara själv med henne.
Det har aldrig hänt på alla dessa år.
Det känns som lite lyx;)

Resan började ganska tidigt ca 05.10 ringde klockan och då hade jag knappt sovit i 3 timmar.
Tog båten vid 8.05 och kom till Gävle vid halv 3.
Skjutsade Therese till Josefine och hennes underbara familj som hon ska bo hos i 2v.
Fikade lite där och pratade en stund sedan åkte vi till Öregrund och väntade på att Eva o Conny skulle komma hem från Ikea. Vi passade på att ta en långpromenad med Vofflan under tiden. När vi kom tillbaka så hade dom också kommit hem.
Full fart på hundarna men Vofflan va lite tjurig i början och ville inte leka.
Men det blir nog bättre i morgon.
Alfons är ju för söt och han är lika stor som Vofflan nu ;) och han är bara valp.

Nu ligger jag här i sängen och bara njuter att få vara här.
Så lite sömn skulle inte vara så dåligt nu.
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar