söndag 16 oktober 2011

söndag

Nu har jag varit hos mina tjejer sedan i torsdags kväll och jag tycker det är så mysigt.
Nu kanske jag ska berätta lite om min behandlingen som jag nu varit på 2 ggr.

Det började i fredags och jag visste inte riktigt vad jag gav mig in på.
Behandlingen pågick i ca 1 timme med en mycket djup massage på hela kroppen.
Kan ju erkänna att det inte va så otroligt skönt.
Inte som att gå till en mys massage där de knappt nuddar en.
Nej det här gjorde ganska ont.
Men jag kände mig ganska pigg ändå på em och kvällen.
Vi blev hembjudna till Maria och Martin och fick träffa deras söta barn:)
Jag fick hålla i en 2 v gammal Love:)
Så söt han är och nu vet jag vad jag har att vänta när Sofies lille bebis kommer ut.
Längtar jätte mycket.
Sofie är såååå fin i sin mage och jag har fått känna sparkar.
Vilken lycka!

Lördagen spenderade jag med att åka till Ikea med Sofie o Filip o Nathalie.
Det blev så att Nathalie och jag gick tillsammans mest.
Hade jätte mysigt och fick med mig ett överkast och en lampskärm bland annat.
Kroppen va ganska pigg så jag kunde även ta en promenad på kvällen med Nathalie och hundarna.
Men jag kan säga att natten va ingen lek :(
Kunde inte röra mig för jag va så öm i hela kroppen och blåmärke på armen hade jag.

Nu idag så åkte jag till min 2 a behandlingen och dagen började inte så bra.
Vaknade av att jag hade mycket fibro ont i både ben och armar.
Men jag lade mig på britsen och Hannu började att massera.
Herre Gud vad det gjorde ont!
Men jag stod ut i 1 timme och 20 min utan att gråta.
Däremot så brast det totalt när jag satte mig i bilen och jag grät nästan i en hel timme.
Jag hade hållt allt inom mig under hela behandlingen för det gjorde ju så fruktansvärt ont.
Kom hem till Nathalie och somnade i hennes soffa.
Alla åt tillsammans ikväll och vi hade så mysigt.
Tog en promenad med hundarna på kvällen och det va skönt att få komma ut.

Tänk om mina tjejer bodde närmare vad mysigt och kul vi skulle ha det.
Vi ses alldeles för sällan och det ska vi försöka ändra på.

I morgon ska vi försöka att åka ut och plocka svamp.
Hoppas att det är bra väder.

nej lite sömn kanske vore bra.
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar