måndag 10 oktober 2011

Regn och rusk

Regn och rusk ute nu och hösten är här kan man säga på allvar.
Har haft min älskade man hemma några dagar men tyvärr inte så länge som jag trodde:(
Cheferna ville något annat så han fick lov att åka upp till fastlandet igen i morse.
Han kommer hem i morgon natt bara för att han ska följa med mig på onsdag då jag ska på MR för öronen.
Jag älskar inte MR om man säger så:(
Får panik i trånga utrymmen så då måste jag ha någon som kan hjälpa mig att slappna av.
Sedan åker han på kvällen igen.
Jag åker upp med Vofflan på torsdag kväll och sedan vidare till Eskilstuna.
På fredag väntar den första behandlingen för min fibromyalgi.
Börjar bli lite orolig men det ska nog gå bra.
Ont kommer jag ha säger alla så vi får se HUR ont?
Om jag orkar ska jag sy gardiner till vårat sovrum i morgon.
Men det är inte så svårt men det ska görs och jag vet ju inte hur det är när jag vaknar.
Idag har det varit skit.
Fått tagit paniktabletter för det gjort så ont.
Men nu ska jag försöka sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar