tisdag 25 oktober 2011

sjukstuga

Ja här mår vi inte så bra.
Men Leffe har varit duktig på fm och fixat i trädgården och på altanen inför vintern.
Men sedan tog hans ork slut och fick gå och lägga sig och vila.
Febern har fortsatt att vara kvar men jag trotsade den tyvärr.
Jag städade lite och dammsuga och tvätta golv är kanske inte så bra men det behövdes.
Jag orkade inte se all smuts som katterna och vofflan drar in.
Men nu är det rent och snyggt igen.

Är så glad för Therese skull att hon ska få åka till Gävle i 2v på praktik.
Nu kan hon få sååå roligt och tänka på något annat.
Jag är lite avundsjuk på henne som får se hockey.

Men jag ska få träffa min Älskade syster Eva på söndag och bara få vara med henne själv.
Jag längtar som en tok.
Har inte träffat henne sedan i vintras och det är föööör länge.
Leffe kommer inte vara med för han ska jobba.
Lite synd men så är det.

Nu ska jag hänga lite tvätt och sedan krypa till sängs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar