onsdag 19 oktober 2011

Hemma

Nu är man hemma igen och det är skönt.
Borta bra men hemma bäst.
Idag har inte varit en bra dag för mig.
Jätte ont i kroppen och migrän på em.
Men det blir väl bättre hoppas jag.
I morgon ska jag bli fin i håret:)
Therese ska fixa lockar i mitt hår.
Sedan efter det ska vi båda till sjukgymnasten.
Undrar vad han kommer säga om min blåslagna kropp;)
Har väldigt fula blåmärken på armarna,ryggen och bröstmusklerna.
Jag kan inte gå med kortärmat för då ringer väl någon till polisen och anmäler Leffe för misshandel.
Men som sagt han har inte rört mig för då skriker jag högt av smärta.
Gör ganska ont kan jag säga att gå emot något eller sitta bredvid någon nära.

Men nu ska jag krypa ner i min sköna säng så jag orkar upp i morgon.
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar