tisdag 4 oktober 2011

Idag har solen och värmen varit här igen :)
Men det blåser som bara den.
Jag har lyckats gå lite längre idag både på dagen och kvällen.
Provade crosstrainern i går och det gick riktigt bra.
Fick ett ryck och rensade lite ogräs och sedan tog jag hand om tvättstugan.
Man måste passa på när kroppen säger ja och inte nej som den oftas gör.
Har börjat se på en ny serie " Army wives". Jätte bra tycker jag.
Saknar min man otroligt mycket när han är iväg.
Har inte hört något ifrån honom idag och det känns inte så kul:(
Men han gör det när han kan.
Nu är det snart bara 1 v kvar tills jag får träffa mina andra 2 älskade döttrar.
Som jag längtar.
Att få se Sofies mage och känna den lilla sparven där inne när den sparkar:)
Att bara få sitta ner och prata med dom om allt och ingenting.
Äta mat, se på tv gå ut med hundarna tillsammans Nathalie.
Ja bara umgås.
Hoppas att jag inte bara har så ont då.
Ska ju på 3 behandlingar så jag vet ju inte hur jag kommer att må.
Men det blir säkert bra.
Nu väntar sängen.
Sov gott!

1 kommentar:

  1. Synd att det inte har kommit något snö, annars hade ju Idun kunnat dra med dig på promenaderna;)

    SvaraRadera