onsdag 5 oktober 2011

Tråkigt

Jag har tråkigt:(
Sitter här i min ensamhet och har mina djur sovandes på var sida om mig.
Lite trångt blir det men mysigt.
Therese sover i stan och Leffe är fortfarande inte hemma:(
Vet inte riktigt när han kommer heller.
Han har inte kunnat ringa utan bara sms mig på sitt kryptiska sätt;)
Tur att vi har ett hemligt språk (h
ahaha)
Det är sådant man måste ha när man är gift med en officer.

Va till stan en liten stund idag för att lämna lite kläder till Therese och jag passade på att gå på apoteket också.
I morgon måste jag hämta henne för tydligen ska hon jobba efter skolan.
Blir så stressigt för henne om hon ska ta bussen hem.
Plus att jag får ha henne en stund för mig själv och prata i bilen.
Skönt att få höra en människas röst och inte bara en massa prat med djuren.
Man kan ju tro att jag är en eremit men det är jag verkligen inte.
Men det är svårt att bestämma med folk att träffas när man mår som jag gör.
Men men det är som det är och inget att göra.
Satt igång en brasa ikväll och det va riktigt mysigt.
Blåser ganska mycket nu så det är lite ruskigt.
Inte kul att vara ensam då.

Nu ska jag fortsätta och se på Criminal minds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar