söndag 23 oktober 2011

Dålig uppdatering

Har inte blivit att jag skrivit de sista dagarna.
Har annat att göra när min älskade man är hemma ;)
Vi har hjälpts åt att flytta våran stora klematis och det va inte det lättaste.
Men jag hoppas att det kommer bli jätte bra där den står nu.
Vad har vi gjort då?
Jo, Leffe har fixat och monterat våran nya snöslunga.
Så nu kan vintern och snön komma när som helst för nu är vi redo.
Fick sätta på vinterdäcken idag för vi upptäckte att vi hade punka på höger bakdäck :(
Jaja en vecka tidigare än vi tänkt men nu är det gjort.
Ska ju skjutsa upp Therese till Gävle nästa söndag för hon ska ha praktik där i 2 v.
Kul för henne för då kan hon passa på att gå på hockey också.
Dagarna har inte varit så bra för mig på sista tiden.
Har haft feber och ont i kroppen.
Men vad gör jag då?
Jo syr gardiner till sovrummet, åker till stan och handlar mm.
Inte riktigt klok men vad gör man när man måste.

Leffe har klippt gräset och gjort ordning gräsklipparen inför vintern.
Tur att jag har en sådan underbar man som kan så mycket.
Vad skulle jag göra om han inte fanns?
Får se vad vi orkar göra i morgon.

Yrseln har kommit tillbaka och jag fick svar från MR på öronen och det va inget fel, Skönt!
Men jag skulle höra av mig om jag fortfarande har problem med yrseln för då får jag komma tillbaka så får vi se vad de kan göra.
Jaja alltid är det något.

Nu ska jag försöka sova och hoppas att febern är borta i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar