måndag 3 oktober 2011

ingen bra dag

Idag är ingen bra dag för mig:(
Kände redan igår att något va på gång.
Igår va det annars en fin dag med mycket sommarvärme +19 gr.
Helt otroligt nu när det är oktober.
Men kroppen sa något annat.
Har inte kunnat sova bra i natt för jag har haft så ont.
Jag fick värsta skrattanfallet kl.03.00 i natt för Leffe sa något och sedan kunde jag inte sluta hahahaha.
Ja ett gott skratt förlänger livet säger dom som vet.
I morse började Leffe kl.9 så han fick ju sova lite längre.
Men han gick upp och körde på sin crosstrainer som han älskar:)
Jag är ensam idag och i morgon.
Therese är i Sthlm och får 6 st sprutor idag ojojoj(stackarn)
I morgon är det sjukgymnasten som gäller.

Jag får se på hockeyn själv ikväll när Brynäs möter Växjö.
I lördags slog Brynäs AIK med 4-3 :)
Såååå skön seger och det går riktigt bra för mitt favoritlag nu.

Nu ska jag se klart på ett favoritprogram " Extreme Home Makeover"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar