torsdag 6 oktober 2011

mysigt samtal

Igår hade jag ett jätte mysigt samtal med min älskade dotter Sofie.
Vi pratade faktiskt i nästan 3 timmar  hahaha!
Men det va behövligt.
Tack gumman för samtalet vi hade
Gick och la mig kl 02.30 och hade faktiskt lite svårt att somna.

Idag hämtade jag Therese i stan för hon mådde så otroligt dåligt:(
 Jobbigt att hon fått så mycket värre smärta nu.
Men vi vet ju att det är på rätt väg och att det kommer att göra super ont ett bra tag till.
Fick hjälpa henne och massera hennes höfter för de krampar hela tiden.
Inte kul att se sitt barn må så fruktansvärt dåligt och att hon står ut är ett under.
Jag gör allt för att få henne att må lite bra.
Jag hoppas vid gud att det vänder snart och att hon kan se ljuset i tunneln som ordspråket brukar säga.

Jag Älskar dig så otroligt mycket Therese!

Nu väntar jag bara på att "Army Wives" ska börja och sedan ska jag lägga mig.
I morgon kommer min älskling hem:)


 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar