fredag 14 oktober 2011

Eskilstuna

Nu är jag vi Eskilstuna hos döttrarna:)
Sååå underbart mysigt att vara här och få träffa dom igen.
Man saknar dem så mycket hela tiden och prata i telefon är inte samma sak som att träffas.
Fick känna lite grann i går kväll hur det sparkar i Sofies mage :)
Underbar känsla kan jag säga.
Idag har Leffe varit ute och gått med Nathalie och hundarna i 1 mil, wow!!
Att de bara orkade.
Skönt med lite pappa och dotter tid.

Leffe och jag åkte till sthlm vid 12 för jag skulle få min första behandling idag för min fibromyalgi.
Han va väldigt speciell men rolig och trevlig.
Men oj va det gjorde ont när han började massera alla muskler.
Men otroligt skönt efteråt.
Hoppas hoppas att det blir bättre nu.
Ligger just nu på Sofies soffa och bara tar det lugnt.
ska tillbaka på söndag igen och sista behandlingen är på tisdag.

Men just nu känns det som om jag har blivit överkörd av tåget.
Vila lite nu ska jag göra innan Sofie och Filip kommer hem från jobbet.
Berättar i morgon hur jag mår då.
Puss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar