tisdag 1 november 2011

Härliga dagar

Vilka härliga dagar jag haft hos min älskade syster :)
Höstpromenad med Vofflan och Alfons och de busade jätte mycket när vi va i Tallparken.
Så underbart skönt väder, man kan inte tro att i dag är det 1 november.

Att bara få vara själv med sin syster och prata utan att någon annan lägger sig i är ju LYX!!!
Vi har ju alltid haft våra barn och det är ju jätte kul men att få egen tid tillsammans är inte så vanligt.

I morgon bitti kl.06.30 åker vi härifrån för att ta båten kl.11.05.
Leffe måste förbi jobbet en snabbis så det är därför vi måste åka så tidigt:(

Ikväll va vi på Brynäs-Växjö och det slutade med vinst så klart med 5-2 :)
Tur för oss att de vann annars hade vi fått sova ute på altanen sa syster och Conny ;)
Men självklart när jag går på match så vinner de:)

Tackar såååå jätte mycket till familjen Järnkrok för biljetterna.
Helt underbar familj och jag är så tacksam att Therese får bo hos dom de här 2v när hon har praktik.
 
Nu så måste jag försöka sova.
Inte många timmar men jag har haft det så underbart de här dagarna och kommer att bära med mig det länge i mitt hjärta.
Tack Älskade Syster!
Älskar dig så mycket och DU betyder mycket för mig.
Du är en sådan otroligt fin människa!
Du är UNIK!!!!!
Puss o Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar