tisdag 8 november 2011

Depp

Idag har inte varit min dag.
Mörkt från morgon till kväll och jag har haft både migrän och värk i kroppen.
Så trött och jag är glad att ingen är hemma och ser allt det här.
Önskar att jag kunde göra saker men kroppen säger nej hela tiden.
Nu på fredag ska jag till Hannu och få behandlingen igen.
Har bara råd med 2 st men det är okej.
Har inte känt så mycket efter förra behandlingen utan det är väl mer att andra märker att jag inte är lika trött efter en resa.
Jag brukar ligga till sängs ca 2 dagar när jag varit på fastlandet men nu är det inte så.

Men just nu så är det tungt:(
Kanske skulle se lite på "Army wives" nu.
Min favorit serie som jag har på datorn:)

Kärlek till alla i min underbara familj <3

1 kommentar:

  1. Men älskade mamma då !
    Tycker så synd om dig och tänker på dig massor <3 Önskar jag kunde va där och tahand om dig nu.. Älskar dig mest av allt !

    SvaraRadera