söndag 27 november 2011

1:a Advent

Idag är det 1:a Advent.
Har spenderat den ensam :(
Leffe min älskling fick lov att åka mycket tidigare än han hade tänkt sig.
Båtarna är inställda pga det hårda vädret men det gick en kl.12 som tur va för honom.

Dagen har varit pest för mig.
Min käre vän "Migrän" Har hälsat på mig idag med och däckade mig totalt.
Allt kändes så bara jobbigt att få vara ensam och må dåligt.
Tårarna har trillat på min kind ganska många gånger denna dag.
Lite deppig är jag allt.
Saknar mina älskade döttrar.

Nu är jag sååå trött på detta väder som sänker mig så totalt.
Kom snälla snö!!!
Vill inte ha regn och blåst längre.

Jag ska ta och krypa ner i sängen nu och sätta på en film.
Det får bli mitt mys en kväll som denna.
Hoppas att inte strömmen går i natt bara.
God natt mina älskade vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar