tisdag 22 november 2011

Gardinbyte

Nu är det fint i vardagsrum och kök.
Julgardinerna är uppsatta med hjälp av Therese, Tack!
Men jag är helt slut nu.
Skakar i hela kroppen så nu måste jag ta det lugnt i någon dag tror jag.
Nu väntar jag bara på att snön ska komma för det här tråkvädret är inte kul.
Kroppen mår ju inte så bra med dimma, regn och allmänt grått.

Har bokat tid till optikern nu för jag ser för himla dåligt:(
Läskigt att köra bil kan jag säga.
Inte konstigt att man får migrän när man spänner sig hela tiden.

På torsdag ska jag börja äta lite speciell mat innan min endoskopi.
Usch och fy men jag måste ju göra det.
Värst blir det 2 dagar innan undersökningen då jag ska fasta och dricka en äcklig sörja var 10 minut, bläää!
Men nu ska jag gå och laga lite mat för Therese och jag är väldigt hungriga just nu.
Korv stroganoff med mos mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar