lördag 26 november 2011

ögoninflammation

Ja jag vaknade med att mina ögon kliade och var alldeles geggiga.
Inte kul när jag tittade i spegeln och såg 2 par röda ögon.
Men jag har stått ut hela dagen och vilat lite med.
Skulle se på herrarnas skidor men jag somnade i soffan då.

Har hunnit med att sätta upp en del julbelysning ute men inte allt tyvärr.
Fick veta att båtarna är inställda i morgon kväll så Leffe måste ta båten som går 12.00 redan.
En hel dag går åt pipan för oss :(
Ska blåsa storm så Therese kommer inte heller hem.
Hon får ta båten på måndag fm men kommer att missa skolan på måndag.

Nu är alla ljusstakar uppe inne i alla fall och det är supermysigt.
Varmt och skönt ljus och det behövs den här tiden.
Fint väder har det varit idag med sol men regnet kom på kvällen som vanligt.
När hade snön tänkt komma?
Förra året vid den här tiden va det snö.
Vill verkligen att den ska komma nu så det blir lite ljusare ute.
Vi har ju en snöslunga så nu kan vi fixa allt själva och jag är lite nyfiken på att få köra den ;)


Nu ska jag ta mig en skön och varm dusch innan jag ska krypa ner i sängen hos min man.
God natt alla fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar