måndag 28 november 2011

Diet dags

I morgon börjar jag att äta diet mat till på torsdag.
Inte kul att bara få dricka och inte äta något.
Tur att jag har min herbalife så jag klarar mig.

Så i morgon och på onsdag ska jag bara äta flytande.
På onsdag blir det värst :(
Mellan kl.12-16 får jag inte äta eller dricka någonting sedan efter det ska jag dricka laxeringsmedel var 10 minut och det är 4 Liter.
Fyyyyy jag kommer att spy!!
 
Varför jag ska göra detta??
Jo jag har haft problem med magen sedan en lång tid tillbaka och nu äntligen har jag fått en endoskopi.
Så vi får se om det visar sig något på undersökningen.
De tror att jag har IBS :(
Men vi får se vad det visar.
Annars är det bara att acceptera och leva med det.
 
Dagen har annars varit ganska bra.
Solen har visat sig och peppar peppar ingen migrän idag, skönt!
 
Jag hade tänkt att sätta igång att baka men så kom jag ihåg att jag kommer ju inte att kunna äta något så..... Varför utsätta sig för väldigt goda lussebullar som bara ligger där och inte får ätas.
Nej baka får jag göra på torsdag eller fredag.

Önska mig nu lycka till för det behöver jag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar