söndag 20 november 2011

Helgen slut

Oj vad denna helg gick fort.
Blir så när en hel dag gick åt skogen med migrän.
Dagen har spenderats med att gå ut med Vofflan åka till stan och handla lite hämta upp Therese i stan.
Leffe har fixat komposten så nu har vi massor av jord.
Nu kan vi börja om från början igen och det va tur det för den va proppfull.
Tur att vi har 2 st så den ena kan vila under en lång tid och vi kan använda den andra.

I morgon åker min kära man tillbaka till sin båt men denna vecka kommer inte bli lika lång.
Han är ledig torsdag och fredag, skönt!

Kom på att det är 1:a advent nästa helg och paniken börjar komma.
Vill göra så mycket bara men jag får ta en dag i taget.
Byta gardiner nästan överallt, sätta upp alla advents saker och ljus.
Jag Älskar allt det här!

Ska försöka baka lussebullar i veckan också om jag nu håller mig frisk och inte har så ont i kroppen.
Men i morgon kväll då är det favorit programmet!!!
Ja Hockey så klart.
Brynäs möter AIK hemma och Therese och jag kommer sitta klistrade vid TV:n och skrika haha!
 
Nu ska jag se mitt sista program av Army wives och sedan krypa till sängs.
Ps. Jag och min käre man har börjat att spela Wordfeud och det är beroende framkallande. Hahaha.
Så är det någon som vill spela mot mig så heter jag HeleneNellmer där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar