fredag 25 november 2011

julhandeln

Idag har jag varit på stan tillsammans med hela Gotlands befolkning.
Tänkte inte på att det är lönehelg och framförallt fredag.
Hu!!!
Jag blev slut så fort jag kom in och såg att det va fullt på parkeringen vid granngården.
Helt sjukt tänkte jag.

Men det blev en ny kattlucka och mat till katterna där i alla fall.
Sedan åkte jag till ÖoB och samma sak där pust!

Nästa ställe blev rusta och apoteket och Willys.
Snacka om att det tog tid att bara stå i kö.
Till Shell för att tanka så jag kunde ta mig hem igen men ett stopp blev det på ICA Maxi också.
Nu är jag helt slut efter denna dag och har mina funderingar om jag
ska köpa alla julklappar på nätet i stället.
Stress är inte min grej kan jag säga.

Nu ikväll åt Leffe och jag räkor och drack lite god skumpa.
Men som vanligt så tål jag inte alkohol :(
Jag får migrän direkt efter några glas tyvärr.
Jätte tråkigt att man inte kan få njuta av ett gott vin till maten.
Så jag ska helt enkelt hålla mig till vatten :(

Nu går jag också på diet under 1 v.
Ska göra en undersökning av magen på torsdag så det blir bara flytande föda from tisdag.
Usch och fy!
Men jag hoppas att de hittar något efter det.

Nu ska man kanske gå till sängs för i morgon ska alla ljus fram både inne och ute :)
Jag ÄLSKAR att julpynta.

Ha nu en fortsatt bra helg alla fina <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar