onsdag 16 november 2011

Match

Sitter och ser på Skellefteå - Brynäs.
Står 0-1 efter 1a perioden:)

I helgen åkte vi upp till tjejerna och hälsade på.
Jätte mysigt att få träffa dom igen.
På lördagen åkte Sofie,Nathalie och jag till underbara hem.
En helt underbar affär som jag skulle kunna vara i flera timmar ;)
Men jag köpte inget.
På söndagen åkte vi och hämtade Therese i Gävle.
Så skönt att få träffa henne igen.
Åkte tillbaka för att fira Fars dag i Eskilstuna.
Therese gjorde lite slingor i Sofies hår på kvällen och jag och Leffe gick på prommis med båda hundarna. 
På måndagen åkte vi till Therese sjukgymnast i sthlm och efter det åkte vi till Kista och köpte en varm jacka till Therese. Så nu ska hon inte kunna frysa i vinter.
Jag fick även ett par snygga och varma stövlar.
Canada snow ett par svarta:)
Snygga eller hur?:)
Varma och jätte sköna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar