söndag 1 september 2013

Varför?

Har en fråga?
Varför ska det vara så svårt att ta i pappas saker??
Jag får panik och hjärtat slår som en tok så fort jag börjar tänka att nu måste jag ta tag idet.
Har hela garaget fullt med hans saker och allt måste gås igenom.
Det är inte bara att kasta för allt måste sorteras.
En del ska säljas,en del ska skänkas och givetvis mycket ska kastas.
Här på ön sorterar vi allt så det är mycket jobb.
 
De sista dagarna har varit tuffa :(
Gråter mycket och kroppen är helt slut.
Hösten börjar närma sig ordentligt nu och det är INTE min tid :(
Vet att jag kommer få mer ont för varje dag som går och bara det är deprimerande.
Vill göra så mycket men kroppen vill inte som jag.
 
Nu är det bara 3 dagar kvar till min älskling kommer hem igen :)
Längtar!!!!!
Har inte hunnit fira min Älskling ännu då han varit och jobbat.
Men det får bli när han kommer hem.
 
Nu ska jag fortsätta att se på Sverige-Finland.
Hoppas att de kommer igång med spelet och gör lite mål nu i 2a perioden.
 
Ha en skön söndag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar