måndag 2 september 2013

Höst!!!

Ja nu så har hösten kommit på allvar.
Blåser massor, regnar och sol om vartannat.
Skönt att sitta inne då men min kropp säger NEJ!!!

Nog om min skitkropp.

Just nu ligger min älskling på Eskilstuna akuten :(
Ja det är Therese.
Hon har en misstänkt blindtarmsinflammation och just nu tas det massa prover.
Hon har i alla fall fått en säng nu och Nathalie o Alex är snälla och håller henne sällskap.
Det började igår men hon lyckades jobba hela dagen på dansskolan.
Men det blev bara värre så Alex bar ner henne till bilen och körde henne till akuten.
Snälla underbara Alex <3 som gör så.
De tog väl lite prover men de lät henne åka hem igen över natten.
Så nu hoppas jag att de fixar det här så hon slipper smärtan.

Tänker på dig min lilla älskling <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar