torsdag 26 september 2013

Höstrusk

Idag har jag varit lite bättre.
Febern har gett sig som tur är men jag tar det lugnt så den inte kommer tillbaka.
Det är verkligen höst nu.
Regn och kallt om vart annat hela tiden.
Vinterjackan har åkt på och självklart vantar.
Har eldat mest hela dagen då det är så kyligt ute.
Har inte satt på värmen ännu men jag kanske måste göra det snart.

Idag på em så fick jag ett ryck.
Tog in Vofflan i duschen och började klippa henne då hennes hår växer så det knakar.
Måste ta bort massa hår på benen och fixade till hennes nos och öron.
Efter det så blev det en dusch för henne och kloklippning.
Nu är hon världens finaste hund och luktar gott igen :)

Tänk om man kunde ta in katterna och göra det samma så man blir av med allt katthår som gör mig galen.
Men då skulle jag vara sönderriven totalt kan jag säga ;)

Att vara själv är inget kul och särskilt när man är sjuk.
Men nu räknar jag dagarna tills jag får träffa min familj på måndag :)
Min fina älskade familj som betyder allt för mig.

Söta Idun o Vofflan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar