lördag 14 september 2013

skitdag :(

Ja det kan man säga eller natt också för den delen.
Jag HATAR Fibromyalgi och allt som hör till.
Fina dagar hela veckan men nu kommer det sämre väder på gång.
Har inte sovit mycket i nättras så jag har inte varit en trevlig person idag har jag känt.

Tur det har varit SHL premiär idag.
Leksand mot Brynäs och vad förväntar man sig...
Så klart vinst och det blev det med 1-3 :)
Härlig match och superbra publik.
Tack Leksand för att ni kommit tillbaka till shl.
Kommer bli många roliga matcher denna vinter.
Matchen gjorde att jag kunde tänka på något annat ett tag.
Men nu.....
Har paniken kommit tillbaka i kroppen och inga tabletter verka hjälpa till idag :(
Usch och fy för många månaders värk i kroppen tills nästa sommar :(

I morgon åker min älskling till jobbet igen.
Blir ensam några dagar så jag får väl försöka att inte deppa ner mig så mycket.
Tur kanske att jag är själv så ingen ser vilket hemskt humör/ledsen/arg jag kommer att vara på.
Måste vänja mig att det kommer vara så här nu resten av året och lite till, pust!!!

Hoppas bara att jag får sova något i natt.
Therese jobbar ju i Sthlm nu på Hell´s Kitchen och The Wall.
Så jag får väl sms med henne om hon har någon rast annars.

Sov gott ni som kan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar