tisdag 10 september 2013

Bra dagar

Har varit effektiva dagar nu.
Igår målade Leffe o Jag burspråket på altanen.
Vi skulle ha målat idag med men de varnade för regn så vi väntar tills i morgon.
Tror ni att det kom regn?
Nej då, men vi fick annat gjort i stället.
Leffe har varit på tippen och jag har fortsatt att rensa bland pappas saker.
Känns inte som det tar slut bara...

På em fick vi besök av Tommie Tumba.
Trevligt med en fikastund och lite uppdatering av varandras liv.

På kvällen gjorde jag müsli som jag fått recept av min älskade syster <3
Den är sååå god kan jag lova.
Har även rensat lite av våra grejer också.
Jag vill bara ha bort allt nu och lite till men det går sakta framåt.

Härliga promenader med Leffe o Vofflan har det varit i det fina sommarvärmen.
Skönt att ha någon att gå med och prata om allt möjligt.

Nu ska jag krypa till sängs så man orkar upp i morgon och fortsätta med allt rensande och målande.

Sov Gott nu alla fina människor där ute.

Dagens promenad på Bungenäs.
Lammen ville smaka Vofflans godis.
Men de tog inget, (luktade säkert inte så gott,de är ju hundgodis ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar