söndag 15 september 2013

Hösten kom idag :(

Ja den kommer verkligen idag.
Började med en massa regn och värken i min kropp ska vi inte tala om :(
Allt känns så fruktansvärt tråkigt just nu.
Hösten kan vara väldigt vacker med alla färger men allt som följer med....nja kanske inte lika kul.

Saknar mina kära på andra sidan vattnet.
Men har tyvär inte råd att åka och hälsa på dem på ett bra tag nu.
Att vara hemma som sjukpensionär är inte fett :(
Men jag kommer inte att räkna upp allt som gör att en sjuk människa har det sämre än en fånge i fängelse :(
Ni kan säkert räkna ut det själva.
 
På em skjutsade jag in Leffe till båten.
Han ska jobba nu några dagar men inte hela veckan som tur är.
Jag ska försöka att plocka med pappas saker så de mesta är klart när Leffe kommer hem.
Då ska vi köra massor till Röda Korset.

Har tänt massor av ljus och ska bara ta det lugnt här i min ensamhet.
Se på en film och bara va.

Ha nu en trevlig vecka


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar