tisdag 17 september 2013

Telefonsamtal :)

Ja det har regnat hela dagen så det har bara varit att vara inne.
Självklart så fick jag gå ut med Vofflan men hon va inte så där jätte sugen att vara ute i regnet.

ÄNTLIGEN!!!
Jag har pratat med min Älskade syster idag <3
Så härligt att få höra hennes röst igen.
Just nu känns det ännu mer hur man längtar efter henne.
Vi skulle nog kunna prata hur länge som helst hon och jag ;)

SÅ SNÄLLA SNÄLLA!!!
Kom hit med pengarna
Postkodlotteriet!

Behöver det mer än någon kan tro just nu.
Inte för nöjes skull utan för överlevnad känns det som.

Så nu kommer jag Önska varje dag som natt att något händer.
Någon gång måste väl han där uppe sluta att testa mig :(
Att vara sjuk och fattig är inte kul :(

Fattig på Kärlek, NEJ!
Jag har så mycket kärlek i  min familj.
Älskar er massor! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar