onsdag 25 september 2013

Sjuk :(

Ja nu har jag varit sjuk sedan söndagskväll.
Feber varje dag och ont i kroppen.
Att gå ut med hunden är superjobbigt då febern stiger ordentligt efter det.
Har dock trotsat febern lite med att tvätta och bädda rent i sängarna.
Men idag då går inget som jag önskar :(
Leffe ringde och då brast allt.
Kunde inte stoppa tårarna, man är väldigt skör när man är sjuk.
Äter medicin som vanligt och då skulle man tycka att de skulle få ner febern men nej då.
Måste åka till apoteket och hämta ut min migränmedicin då den är slut nu.
Vet inte hur jag ska orka men det är bara att sätta sig i bilen och köra det :(
 
Får se fram emot att det är hockey ikväll.
Brynäs möter AIK så det ska bli kul att se.
Nu hoppas jag på lite mirakel så jag kan åka till Slite snart.

Puss på er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar