onsdag 18 september 2013

städdag

Idag har jag varit lite duktig.
Tog och dammsög och tvättade vardagsrumsmattan.
Puh va jobbigt det va.
Men jag tror att det blev riktigt bra.
Tvättade alla filtar i soffan då de har en tendens att få väldigt mycket katthår på sig.
Det är nackdelen när man har katter, dessa hår.
Men trevliga och sociala är de.

Har hunnit med och facetima med min lilla gullunge idag också.
Det går bara för fort just nu.
Hon pratar på och målar och säger alla färger, sötisen <3
Man längtar ju som en tok efter henne.
Men 2v till sedan kommer vi :)

Skulle ha åkt in och hämtat älsklingen vid båten i natt men jag slapp det.
Han har fixat skjuts hela vägen hem, Härligt!
Så nu kunde jag bara ta det lugnt och se lite på TV och kolla datorn.

Vädret har varit konstigt idag.
Mulet men ändå kom solen fram och det blev lite varmt ändå.
Regn i flera dagar men vi får väl hoppas att svampen kommer nu.

Jobbigt att man tänker på pappa så mycket.
Flera ggr om dagen tänker jag på att jag måste ringa och höra hur han mår :(
När man pratat med varandra varje dag så blir det väldigt tyst kan jag säga.
Så när telefonen ringer rycker man till.
Bara en massa försäljare som ringer nu för tiden och då svarar jag inte.
Orkar inte med alla som ska sälja något hela tiden :(

Ser på vädret nu och de säger att det ska regn i morgon.
Nej nej nej!!!
Vi ska hämta ved i morgon så det får inte regn då.
Får hålla tummarna helt enkelt.

Ha nu en skön natt och hoppas att ni sover gott!

Min söta Mila <3
Dräkten och skorna köpte vi i USA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar