söndag 30 september 2012

helgen slut:(

Nu har min älskling åkt igen :(
Tiden går fort när man har det mysigt.
Sitter nu och ser på x-factor med lite ljus tända.

Idag på fm vaknade jag av en fruktansvärd migrän av värsta sorten:(
Tur att jag hade Leffe hemma som kunde komma med medicin så jag kunde vila tills anfallet gick över.
Sedan efter 2 timmars vilande gick vi ut med Vofflan i skogen och vi passade på att titta efter lite svamp.
Hittade lite så vi kunde få till en sås.
De är lite små ännu så vi får se nästa helg om det blivit större och fler.

Leffe hjälpte mig med lite övningar som jag ska göra nu varje dag.
Då kanske jag får mindre migrän och starkare axlar och rygg.
Just nu är de så svaga så det är dags att göra något åt det.
TACK Älskling för hjälpen!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar