torsdag 6 september 2012

Trött

Ja trött är jag och kroppen vill ingenting som jag vill :(
Ska försöka fixa lite mat till mig och i natt kommer älsklingen HEM!!!!! Jippiiiii
Ska vill skönt att ha han hemma några dagar i alla fall.
Therese jobbar så idag måste jag klara mig själv.

Igår va ingen bra dag för mig så Gulliga Therese hon handlade,lagade mat och tog Vofflan på prommis.
Vad skulle jag ha gjort om inte hon hade varit hemma?
Kämpat som en dåre bara för att Vofflan skulle få sitt.
Men jag hade nog inte fått i mig något.

Fint väder ute men kyligt och jag orkar inte ta tag i saker :(
När inte underkroppen samarbetar med överkroppen då blir det jobbigt kan jag säga.
 
Idag Facetimea jag med Sofie så jag kunde få prata lite med min lilla Prinsessa .
Oj vad tiden går fort.
Hon har blivit så stor och jag längtar som en tok när jag ser henne.

Nej om man skulle ta och åka och handla lite.
Mat behöver man säger de som vet ;)

See you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar