tisdag 11 september 2012

Trädgårdsfix




 Idag har Leffe och jag hjälpts åt i trädgården.
Vi fick även hjälp av Vofflan hahahaha

Vi har flyttat massor av skott från våran japanska körsbär som har blivit väldigt stora i våran häck.
Skönt att kunna sätta en fin häck mot grannen så vi slipper lite insyn.
De kommer bli fina vackra blommor och jag tror också att de kommer att skymma bra när de växer upp.
De är stora redan nu så det är en fördel.
Ska ta ett kort i morgon så ni får se hur det ser ut.

Leffe slet hela em med att gräva och Vofflan va inte sen att vilja vara med :)
Hon älskar när man är ute hela dagen.
Så nu är hon helt slut och sover som en stock :)

Leffe min älskade man <3 han åker i morgon bitti och är nu borta i 14 dagar :(
Usch och fy för att vara ifrån varandra så länge.

Hade ju tänkt att åka upp denna vecka till fastlandet men Vofflan löper och är helt tokig så det går inte.

Får se om mina krafter kan stanna kvar lite så jag kan fortsätta att fixa här hemma.
Behövs en storstädning och även fixa till trädgården.
Men allt som är tungt får jag vänta med till älsklingen kommer hem igen.

Ha nu en underbar vecka <3

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar