onsdag 26 september 2012

Äntligen

I kväll kommer mina älsklingar hem!
Som jag har längtat.
15 dagar är låååång tid att vara ifrån varandra men nu ska jag få ha han hemma några dagar i alla fall.
 
I dag har jag tvättat filtar, rensat i min sylåda  och sedan fick jag för mig att jag skulle sy gardiner.
Men tji fick jag, hade ingen tråd som passade så jag fick lägga undan tyget.
Skönt ändå för jag är inte riktigt bra.
Men jag vill ju så mycket och sitta ensam är ju inte så skoj.
Få se vad resten av veckan har att erbjuda.
Kanske plocka lite svamp om vi hittar något vill säga.
Få se hur mycket älsklingen orkar efter att ha jobbat typ 12-14 timmar varje dag.
Han måste få vila också.
Skulle vara skönt om vi fick ner resten av träden så det är gjort.

Nu ska jag fortsätta med min tvätt.
Ha en fortsatt bra vecka <3



1 kommentar:

  1. skönt att du inte behöver vara själv längre! men du får se till att komma hit snart <3 vi saknar dig här i Eskilstuna!

    SvaraRadera