måndag 24 september 2012

rena ;)

Ikväll så duschade jag Vofflan och sedan blev det min tur efter det.
Skönt!!!!
 
Har problem med min dator och vet inte vad jag ska göra för att den ska bli okej igen.
Pratade med Leffe ikväll och han försökte hjälpa mig men den är inte helt bra.
Får prata med honom i morgon igen.
 
Dagen har varit skit som vanligt :(
Migränen tar kål på mig :(
Suttit med min havrekudde på axlarna hela em.
Lyckades dock att få i mig mat och promenad med vofflan.
Blir inte så mycket gjort när man har en sprängande huvudvärk.
Nacken är sååå stel nu så jag vet att det kommer därifrån.
 
Pratade med Therese en stund på em och de har de toppen.
Nu är det sista dagen i morgon och sedan på onsdag morgon flyger de hem igen.
 
Inatt va jag vaken till 04-05 vet inte riktigt va kl va.
gick upp och tog nya tabletter och sedan somnade jag och sov till 11.30.
Inte länge men lite i alla fall.När man inte kan sova på nätterna så måste man försöka sova lite på fm.
Som tur är har jag en väldigt morgontrött hund och vill verkligen inte gå ut innan 12.
Skönt kan jag säga med tanke på hur jag mår.
Men hon har nog anpassat sig efter mig.
Släpper alltid ut henne så hon får kissa vid 24 så hon klarar sig bra.
De gånger vi måste upp riktigt tidigt och åka med båten då tycker hon att vi är heeelt galna.
Hahaha morgontrött är hon och vill verkligen inte gå upp då.
Man måste locka henne för att hon ska gå upp.
Perfekt hund för mig och ett underbart sällskap.
Älskar den hunden så otroligt mycket.
 
Nej gott folk om man skulle försöka sova nu medans tabletterna hjälper.
Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar