söndag 2 september 2012

Söndag

Idag har varit en städdag här hemma.
Therese har varit superduktig och städat bilen invändigt och det va behövligt.
Nu är den som ny igen :)
Sedan har det fixats lite inne också med kläder som ska in i garderober och tvätt som ska tvättas.
Skönt att få hjälp när man är kass själv och kroppen säger ifrån.
Vad skulle jag göra om jag inte hade mina älskade barn??
Skulle vara otroligt tråkigt kan jag säga.

Funderar att åka upp till mina tjejer om 1 1/2 vecka.¨
Leffe ska upp och jobba då så jag tänkte passa på att åka iväg.
Inte så kul att vara själv och jag längtar massor efter barnbarnet.
Självklart de andra med ;)
Funderar även på att ta en tur till Viksjö för att träffa Bror och alla hans barnbarn hahaha!

Men vi får se vad som händer.
Planera kan man alltid göra så får man se om det går att genomföra.

Nu ska jag försöka sova en stund och i morgon ska jag skjutsa far min till röntgen.
Ska kolla så inte infektionen han har i foten satt sig i benet.
Håller tummarna.

Ha en bra vecka nu alla underbara <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar