fredag 21 september 2012

Fy för denna dag:(

Jdag har det varit en skitdag för mig.
Migrän på fm som sedan gick bort en stund men kom tillbaka hela em/kvällen.
Skulle ha träffat älsklingen en stund men orkade inte åka till där han är över natten:(
Tråkigt men så blir det ibland.

Pratade med Therese en stund.
Hon är i Munchen/tyskland i 1v och ska få uppleva öl festivalen där.
Hon och Sara har det bara bra och de bor ju grannar med en svensk familj som är väldigt gulliga mot dem.

Sotaren va här en stund idag och fixade så nu kan man elda igen, skönt!
Satte igång en brasa nästan på en gång efter han va här.

I morgon måste jag vara bättre.
Ska frosta av frysen för nu kommer jag inte in i den längre.
Hela skåpet får jag med mig när jag försöker få ut något och så går det inte att ha.
Det måste vara klart till kl.16 för då är det match och jag ska inte bli störd då.

Nu hoppas jag att tabletterna hjälper mig så jag kan få sova i natt och inte vakna av migrän.

Sov Gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar