söndag 23 september 2012

Idag har varit en så där dag.
Migrän hela fm men jag trotsade den och gick ut med vofflan en stund.
Släppte lite efter en stund.
Sedan städade jag lite och satte igång tvättmaskinen.
Förberedde pizza baket och hade en härlig sprakande brasa så det blev varmt och gott inne.
 
Jag han med att busa lite med prinsessan min via facetime en stund.
Oj vad jag längtar efter att få gosa med henne.
Hon är ju för go och skrattar när jag busar med henne :)
Kul att man kan göra så här så de små liven inte glömmer bort oss.
Ska åka upp till dem om ca 2v.
LÄNGTAR!
 
Hämtade far min på em och satte igång med att baka ut pizzan och sedan in i ugnen.
Gott va det och far min blev mätt och glad och fick med sig en halv pizza hem.
Perfekt till lunch som han sa :)
Sedan visade jag lite kort på datorn på alla barn och barnbarn som han har.
Lyckat att få visa honom när han inte kan ta sig till dem.
 
Migränen kom tillbaka senare på kvällen efter jag varit ute med vofflan.
Blir tokig på det här och längtar tills jag får komma till sjukgymnasten igen.
 
Vädret är hela tiden upp och ner fram och tillbaka.
Skulle vara skönt med lite värme och sol.
 
Jag ber till fru forturna att det ska komma en vinst hem till oss så vi kan köpa en ny bil, renovera huset, åka till värmen.
Så snälla snälla Postkodlotteriet.... KOM HIT!!!!
 
Nu ska jag försöka sova några timmar.
 
God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar