lördag 8 september 2012

Älsklingen är hemma och jag är så glad för det.
Idag har vi sett på TV pucken och Gästrikland har gått till Final Jippiiii!!!
Efter det gick jag ut för att klippa gräset så nu är hälften gjort, skönt!
Men som sagt jag kommer att få sota för det :(
Kroppen vill inte att jag göra sådana saker och jag vill en annan sak.
Inte kul när det inte går att samarbeta tycker jag.
Är som en gammal gumma som försöker att gå (hahaha) eller inte?

Jaja så är det!
Ikväll ska vi äta kräftor Leffe och jag, gott mums!

Hade tänkt att åka till Eskilstuna nästa vecka men det blir inget tyvärr.
Vofflan löper och orkar inte ha henne på båten bland alla hanhundar, det går helt enkelt inte.
Sedan kan man ta en djurhytt men OJ vad det va dyrt :(
Så jag får vänta tills hon har löpt klart med att åka.
Jätte jätte tråkigt för jag hade sett fram emot att få vara med mina älsklingstjejer.

Ha nu en trevlig helg alla fina <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar