fredag 5 oktober 2012

Helg :)

Nu är min älskling hemma igen, skönt!
Idag har jag och Therese varit hos våran sjukgymnast och ojjjj vad skönt det va :)
Har verkligen längtat efter behandlingen.
Nu kanske man kan slippa migränen för ett tag.
Har ju haft det varje dag i 2 1/2 vecka :(

På måndag åker jag och Therese upp med Leffe till fastlandet.
Han ska på möte på måndag em och då drar Therese och jag hem till Yvonne min svägerska.
Tror inte jag kommer att träffa min älskade bror för han jobbar :(¨
Men Emmy kommer med lilla Benjamin så vi får träffa de i alla fall.
Ska bli skoj att få träffa lillskrutten.
 
Sedan åker vi till Eskilstuna och ska vara där till på fredag morgon.
Oj så jag längtar efter mina tjejer, särskilt prinsessan min:)
Ta inte illa upp nu Sofie och Nathalie för jag älskar er lika mycket som alltid.
Men det är något speciellt att vara mormor.
 
Mycket pussar och kramar kommer det att bli.
 
Nu ska jag sova en stund.
God Natt alla och ha en skön helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar