måndag 22 oktober 2012

Har inte orkat skriva på några dagar då både Therese och jag har varit sjuka.
Feber och ont i den här f-baskade kroppen :(
Orkar faktiskt inte ha det så här men jag vet att det är bara att bita ihop och se fram emot nästa sommar igen.
Lååååång tid att vänta... jag vet men vad ska jag göra då?
Inga pengar att åka utomlands direkt.
När vi va i USA förra sommaren mådde jag såååå bra :)
Tack till Linda och Daryl för att ni bjöd oss till er.
Den resan va otroligt skön och välbehövlig för både mig och Leffe.

Nu är det höst med många vackra färger men blåst/regn/dimma och allmänt mycket lågtryck är inte min grej.

Vofflan är på bättringsvägen.
Det ser fint ut på stygnen men hon har lite svårt att inte få springa eller gå långpromenader ännu.
Vi måste vara försiktiga så såren inte går upp.
Hon har fått smärtstillande nu i 4 dagar och i morgon är det sista dagen.
Sedan på måndag nästa vecka åker vi tillbaka till Strömsholm och tar stygnen.
Bästa Eva kommer att göra det. ( Alex mamma om någon undrar)

I morgon ska jag ta mig till stan för att köpa present till Sofie som fyller 25 år på lördag.
Så nu är det dags att sova en stund igen.

God Natt mina fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar