måndag 8 oktober 2012

Bra dag :)

 Idag har det varit en låååång dag.
Gick upp kl 05.00 för att åka till båten som gick 07.05.
Hämtade upp Sara i Visby så hon kunde åka med oss hela vägen till centralen/sthlm.
Där blev det ett tårögt farväl då Sara flyttar till Norge för en tid:(
Men som jag sa till båda tjejerna....Norge är inte världens ände och vi kommer att träffas snart igen.

Älskade Sara vi tycker såååå mycket om dig och hoppas att du får det bra i grannlandet.
Du är alltid välkommen hemma hos oss och som du vet har vi 2 rum som du kan välja på i så fall ;)
PUSSSSSS på dig lilla hjärtat <3

Sedan åkte vi vidare till Yvonne och där va Emmy och lilla Benjamin.
Vilken söt och go liten kille.



Efter vi varit där en stund så kom även Gunnar och sedan Micke.
Alltid lika roligt att träffas och vi ses alldeles för sällan :(
Emmy och Micke ni är ju helt underbara föräldrar och har världens finaste lilla kille <3

Sedan åkte vi till Eskilstuna och träffade lilla prinsessan :)
Som jag längtat och vilken chock jag fick att hon blivit så stor fort.
Nej det är inte okej att vara ifrån denna underbara unge så här länge.
Så i morgon blir det säkert massa bus :)

En sak som gör mig ledsen är att jag inte träffade Nathalie idag :(
Förlåt gumman för att jag inte kom hem till dig.
Jag lovar att jag ska vara med dig så mycket som det bara går den här veckan.

Tur att jag har alla mina älsklingar på samma ställe så man kan gå hem till varandra eller ta en hundpromenad tillsammans.
I morgon är Leffe ledig och tyvärr fick vi veta att Sofie börjar jobba redan kl 12 och hela kvällen till 21.30 :(
Då har Leffe redan åkt till Berga för att jobba ons-tor.
Men älskade gumman du får i alla fall ha din mamma tills fredag morgon.
Vet att pappa är alltid pappa men vi är glada att han överhuvud taget kunde följa med denna gång dock bara för 1 dag.
Sedan kommer jag att komma tillbaka om drygt 2 v igen för att fira dig och vara barnvakt .

Nu ska jag sova ett par timmar för att orka busa med prinsessan i morgon.

Älskar er alla såååå mycket och det hoppas jag att ni vet om <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar