onsdag 17 oktober 2012

Nu ligger Vofflan och jag i sängen.
det har varit en tuff dag för henne och oss men mest för henne så klart.
De tog bort 3 st knölar, 2 små risgryn och 1 som va som en ärta.
Hon är väldigt seg av smärtställandet som hon fått.
Lite läskigt att titta på henne och hon dricker inte tyvärr.
Hon har dock ätit lite skinka, dentalstick och frolic.
Hennes favoriter :)
Vet inte om jag kan sova så bra i natt då jag vill ha koll på henne.
Hon har varit ute 2 ggr för att kissa i alla fall.
Lite vinglig på benen är hon allt.
Stackars lilla gumman.
Älskar den hunden så otroligt mycket och idag va det jobbigt när både jag och Therese bröt ihop.
trodde det skulle gå bra att lämna henne men tårarna bara kom och det va som en kran sattes på :(
Svårt att stänga av kan jag säga.
Men Therese och jag försökte skoja lite med varandra medans vi grät en skvätt.

Sedan måste jag rekommendera Strömsholms djursjukhus.
BÄSTA personalen och väldigt proffsiga.
Bäst är Eva Quist!
Tack snälla du, utan dig hade det varit så jobbigt.
En jätte kram till dig, Du är Guld värd <3

I morgon åker vi hem på kvällen.
Vofflan måste ha det lugnt och inte träffa andra hundar på ett tag.
Små korta promenader i koppel tills stygnen ska tas.

Nu är jag helt slut efter denna dag.
Hoppas att jag kan sova lite i alla fall.
God natt alla vänner och Tack för allt stöd vi fått <3
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar