onsdag 24 oktober 2012

nytvättad

Idag har jag duschat Vofflan.
Kunde inte vänta längre för hon luktade verkligen illa :(
Sedan hände det en sak på promenaden som gjorde att jag va tvungen att tvätta henne.
Man kan säga så här utan att gå in på det direkt....
Hon har inte bajsat på 2 dagar och nu kom allt....

Nu är hon ren och fin igen :)

Igår var jag och köpte present till Sofie:)
Hoppas att hon blir glad ;)
Man vet ju aldrig om man lyckas men jag hoppas i alla fall.

Pratade med min Älskling en liten stund och saknar honom så otroligt mycket :(
1 vecka till sedan ses vi igen :)

Ringde min kära bror ikväll och Grattade honom på födelsedagen.
56 år de ni;)

Längtar efter mina syskon.
Hade turen att få träffa Gunnar i alla fall för 1v sedan men systrarna mina och Björne det va läääääänge sedan.

Vi planerar en familj/kusinträff nästa år på min sida.
Mina syskon och alla barn och barnbarn.
Ska bli riktigt kul:)
Ska bara klura ut vart vi ska träffas.
Datum tänkte vi spika helgen efter midsommar så alla kan planera in det redan nu.
Hoppas att några av min familj läser detta om inte annat kommer jag göra en fb grupp.
 
Nu så är det natti natti!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar