onsdag 31 oktober 2012

Oj vad mycket det hänt under några dagar.
Varit uppe och firat Sofie på hennes 25 års dag. barnvakt till Mila, Tagit stygnen på Vofflan mm.
I måndags em ringde de från Strömsholms djursjukhus och talade om att Vofflans knölar som vi tog bort va helt ofarliga. Oj så skönt att veta :)
I går natt kom min älskling hem igen från 2 v frånvaro :)
Tiden går fort när man lyckas göra något emellan som att träffa alla i Eskilstuna.
 
Nu är jag sjuk med feber och har fruktansvärt ont i min fibrokropp.
Bröt ihop på kvällen och hade lite panik då allt gjorde så j-a ont :(
Skönt att ha sin familj som stöttar i de stunderna.
 
Ikväll bjöd vi Morfar på mat hemma hos oss och det blev en jätte god middag som Alex har lärt oss:)
Kyckling, ädelost, vindruvor och crème fraiche.
Vi hade ris till.
Mums så gott!
 
Nu är man helt slut och ska krypa till sängs.
Imorgon ska Leffe byta till vinterdäcken.
Åka en vända till tippen.
Jag ska fixa något till mammas grav för att på fredag åka dit och sätta dit det och tända ljus.
Tar med mig pappsen så han får vara med.
 
God natt alla fina!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar