fredag 26 oktober 2012

Min Älskade Sofie 25 år idag

Idag fyller min äldsta dotter hela 25 år!
Grattis Sofie!
Älskar dig så otroligt mycket!

Tänk vad tiden går fort när man har roligt som man brukar säga.
Nu är hon en mamma också till en underbar liten tjej.
Du är en fantastisk människa med många bra sidor.
Tänk så många du har hjälpt i dansen.
Du har lyckats ta fram svenska mästare i Hiphop flera år i rad och det är bara en liten del av vad du gör.
Att få dansa för dig är nog en av de bästa saker man kan få göra.
Barnen/ungdomarna älskar ju dig på dansskolan har jag förstått.
Tänk att få jobba med det som man älskar varje dag och få sprida glädje till så många.
Jag är så otroligt stolt att vara din mamma.
Nu är du mamma du med och är en otroligt fin sådan.
Du och Filip har en sådan go liten tjej och ni är verkligen underbara föräldrar.

Nu tänkte jag bjuda på lite bilder på dig och det kommer nog bli en del skratt 

ÄLSKAR dig Sofie och Grattis igen på 25 års dagen!



 En liten busig Sofie. Kolla in den blicken ;)


 Söt <3


 Tandlös gumma hahahaha!!!!

5 årig tjej med leendet på läpparna


En underbart vacker dotter <3


All kärlek till dig från mamsen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar