onsdag 29 februari 2012

Är nu hos mina tjejer och hälsar på.
Vi har varit allihop på kvällen och ätit chokladtårta som jag bakade till Filip.
Har tagit en promenad med barnbarnet och Sofie i solskenet och vi hade med oss Nathalie och Alex hund Idun och självklart Vofflan.
Hur mysigt som helst.

Jag bara ÄLSKAR MILA!!!!
Hon är så underbart go och fin och jag vill inget annat än bara gosa med henne.
Sofie fick säga till mig när hon skulle sova att hon ville ha sin fina tjej ;)
Jag skulle kunna sova med henne för ho är så go.
Jag fick ge henne flaskan ikväll när Sofie jobbade.
Hon hade pumpat ur så det va bara att ge henne.
Gud så underbar känsla det va att få ge flaskan till en bebis igen.
Det va ju så där en 19 år sedan sist så det va ett tag sedan.

Nu ska jag försöka sova för att kunna vara med Mila och mina andra tjejer i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar