lördag 4 februari 2012

Kallt

Idag har det varit riktigt kallt.
Eller inte så mycket på dagen, då va det bara -7 men på kvällen då jag körde in Therese till stan va det hela -20.
Burrrrrrr!!!
Men det är mysigt med vinter även fast jag mår skit.

Nu på kvällen missade jag melodifestivalen för jag satt i bilen och ingen sändning på radion.
Men jag missade tydligen ingenting.
Kvällen har väl inte varit alltför kul då man sitter här själv och inget speciellt på TV.
Saknar mina tjejer i Eskilstuna och snart kommer det en till ut ;) Eller???
Vi får se vad det blir. Men jag är bara lycklig att det blir en frisk bebis.

Drömde om Sofie igår natt att hon födde men att Filip inte hade kommit ännu från jobbet.
Jag hade lite koll på henne från ett hörn i rummet men visade mig inte för då hade hon nog börjat gråta.
Jag tänkte bara visa mig om inte Filip skulle hinna.
SÅÅÅ kommer HAN och då kom lyckotårarna fram och jag såg hur Filip sprang fram till Sofie och kysste henne på kinden, munnen och smekte henne även på huvudet. Såååå otroligt vackert!!!
Då kände jag att nu kan jag stiga åt sidan så de kan bli den familj som de nu ska bli.
ALL KÄRLEK till er båda och erat nya liv framför er!

Ni måste ringa mig vilken tid på dygnet som helst och tala om för mig när det är dags.
Puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar