onsdag 8 februari 2012

ont ont ont :(

I natt hade jag fruktansvärt ont i hela kroppen så vid halv 5 gick jag upp och tog en paniktablett.
Till slut så lyckades jag somna.
Men blev väckt kl.8 av min pappa som va osäker på sina tabletter.
Litet samtal och sedan kunde jag somna om igen.
Men detta väder tar kål på mig :(
Just nu har vi snöstorm ute så vi får se om vi kommer ut i morgon.
Jag får nog ta och använda våran nya snöslunga i morgon så ska nog allt bli bra.
Jobbigt bara att det är jag som måste använda den.
Leffe är på kurs så han kommer inte hem förrän på fredag natt.
Sitter och tänker på min älskade dotter som har värkar var 10 min men inte mer tyvärr.
Hon är helt slut och jag hoppas att hon kan sova så mycket hon bara kan innan det drar ihop sig till allvar.
Blir nog bebis i morgon skulle jag tro.
Men att störa henne med sms eller samtal nu är inte snällt så hon hör av sig när hon orkar och kan.
Det är sådant man måste respektera.
Säger bara LYCKA TILL nu!!!
Du är så otroligt lugn och stark och kommer greja det här galant.
Puss älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar