torsdag 2 februari 2012

snö

Nu har det äntligen kommit snö till ön och kallt är det med.
-10 grader.
Men jag gillar det :)

Har varit hos sjukgymnasten idag och det va så skönt.
En helt ny människa för en stund i alla fall.

Åkte hem och vi hjälptes åt att laga mat Therese och jag.
Fast mest Therese för jag tog Vofflan på en promenad.
Sedan väntade hockeyn Brynäs- Timrå.
Självklart så vann de med 4-1 och de ligger 2a i tabellen:)

Efter det körde Therese in till visby för att kunna gå på 3a festen.
Skönt att hon kan övningsköra mycket nu plus att jag slipper köra fram och tillbaka.

I morgon 12.30 ska jag vara på handmottagningen på korpen så de kan lägga om och tvätta mitt finger.
Få se vad man hittar på efter det.
Therese ska med båten kl 16 så jag får väl vara kvar tills dess så hon slipper ta sig själv till båten nu när det är så kallt.

Därför säger jag god natt mina älskade vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar