onsdag 1 februari 2012

Snälla söta

Idag på em sa Therese till mig att hon ville fixa mig i håret.
Hon är så gullig min söta dotter.
Jag fick lite nya slingor och man känner sig lite snyggare nu.
Leffe har kluvit ved  hela dagen lång så n har vi ca 5 kubik med färdig huggen ved.
Det är bara att elda nu och aldrig frysa :) Skönt!
Tyvärr så åker han och jobbar i morgon och är borta lite mer än 1 v :(
Therese åker upp till systrarna i helgen så jag blir helt själv, men jag har lite att göra så det är lugnt.
Ska se på hockey och förhoppningsvis kanske jag har ork till att sy nya gardiner.
Har verkligen inte haft orken riktigt ännu.

Väntans tider är det med. Sofie beräknas att föda på måndag så vi får se när den lilla krabaten vill komma ut.
Spännande kan jag säga.
Tänk att jag ska bli Mormor!!!
Känn på den!
Men det kommer bli underbart.

Är så otroligt imponerad av Sofie som fortfarande jobbar typ varje dag.
Tänk att dansa med en stor mage och få det att se underbart bra ut.
Det är min tjej det.
Sååå stolt över dig gumman!!!! <3

Nu ska jag krypa ner i sängen och hoppas att jag får sova lite bättre än i nättras.
Tror jag hade feber och somnade vid 5 tiden och då hade jag vridit och vänt mig 17 ggr tror jag, pust!
Så Gott natt alla fina <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar